MENU

Cení tvorby webových stránek

ecommerce 4849055 1280

Přesná cena se odvíjí od časové náročnosti rozsahu prací a požadavků na termín vyhotovení, tudíž ceny zde jsou jen orientační. Po základní konzultaci zákazník obdrží konkrétní nabídku s detailní finančním rozpočtem. Pracujeme na vysoké profesionální úrovni s více jak 15-ti letou praxí. Nenabízíme jen již předpřipravená řešení jako jiní. Dokážeme zákazníkovi nejen poradit, ale také realizovat i nestandardní požadavky.

Webová vizitka cca 8 tis.

Webová vizitka je jednoduchá webová prezentace za účelem popisu nabízených služeb a zveřejnění kontaktů na internetu. Jedné se o jednu až pět stránek obsahu. Aktualizaci obsahu provádí jen osoba se znalostí jazyka HTML, což se většinou dá stihnout do 30 minut. Celková náročnost takového webu je cca 8 hodin práce.

Firemní webové stránky cca 40 tis.

Webové stránky, které poslouží jako internetová „výkladní skříň“ firmy. Přibližné vlastnosti takového webu:

  • popis nabízených služeb / produktů včetně obrázků, videí, ceníků či tabulek,
  • zveřejňování aktualit, referencí, důležitých sdělení apod.
  • zveřejnění kontaktů včetně poptávkového formuláře,
  • design přizpůsobený velikosti displeje i pro mobily (tzv. responzivní design),
  • vyhledávání uvnitř webových stránek,
  • jazykové mutace obsahu webu,
  • uživatelsky přívětivá správa obsahu webu bez znalosti jakéhokoli počítačového jazyka pomocí redakčního systému s možností přihlašování více osob a nastavení přístupových práv jednotlivých uživatelům,
  • zaškolení pracovníků určených ke správě obsahu webu včetně vytvoření video návodů,
  • možnost zobrazení některého obsahu pouze přihlášeným uživatelům. 

Rozsah prací na takovém webu je cca 50 hod. práce. Samozřejmostí je dodržování pravidel on-page faktorů SEO, rychlost načítání webu a vysoké zabezpečení proti hackerským útokům.

Standardní e-shop cca 150 tis.

Váš e-shop bude sloužit k prodeji / objednávání produktů klasickým způsobem, kdy návštěvník webu si produkty „nahází“ do košíku, a pak přejde k volbě dopravy, platby a vyplnění potřebných údajů. Správce obsahu webu bude informován o objednávce. Všechny objednávky přehledně uvidí a může na ně reagovat (označit za vyřízené, stornovat…). E-shop může být propojen s platební bránou, s cenovými srovnávači, jako je zbozi.cz apod. Váš e-shop nadále bude obsahovat vlastnosti uvedené u firemních webových stránek.

Rozsah prací na takovém webu je cca 200 hod. práce. Samozřejmostí je dodržování pravidel on-page faktorů SEO, rychlost načítání webu a vysoké zabezpečení proti hackerským útokům.

Vývoj speciálního SW na míru

Jelikož jsme profesionální programátoři, tak dokážeme na míru vytvářet řadu SW řešení jako např.:

  • Rezervační systémy
  • Vnitřní web (intranet) pro řízení firemních procesů
  • Řízení vztahu se zákazníky (CRM)
  • Znalostní databáze
  • Webové kalkulačky

Pokud nevíte, neváhejte se zeptat

© HelpMark | Tomáš Herout | Tel: +420 739 719 548 

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.