Školení v oblasti webových stránek, SEO a marketingu
Formy školení
Každému vyhovuje jiná forma vzdělávání pomocí různých technologií. My se snažíme maximálně vyjít vstříc našim klientům, proto nabízíme následující formy vzdělávání.
Prezenční forma veřejných kurzů
Pod každým kurzem naleznete veřejně vypsané termíny kurzů. Nejedná se rozhodně o žádné masové kurzy. Počet účastníků je stanoven od 2 do max. 5 lidí.
-
Výhody
- Osobní kontakt v porovnání s internetovými kurzy
- Nižší cena v porovnání s individuálními kurzy
-
Nevýhody
- Menší prostor pro individuální přístup. Nejedná se sice o masové kurzy, ale přesto se lektor musí věnovat více účastníkům
- Nutnost dostavit se v daný čas do prostor, kde probíhá výuka
Individuální prezenční kurzy
Jedná se o kurz sestavený přesně na míru danému klientovi a probíhá osobně.
-
Výhody
- Díky tomu, že obsah je „ušit na míru“ má daleko větší přínos, než veřejný kurz
- Může se konat i u klienta, takže ušetří náklady klienta na dopravu i zvýší jeho komfort
-
Nevýhody
- Relativně vyšší cena kurzu, ale při vyšší přidané hodnotě
Individuální internetové kurzy
Opět se jedná o kurz se živým lektorem, který reaguje na jednoho účastníka. Rozdíl je jen v tom, že lektor a účastník nesedí v jedné místnosti. Komunikace probíhá prostřednictvím internetu. Kurz je možné rozdělit na delší časové období po 2 až 3 hodinách denně. To snižuje nároky na účastníky. Cvičení je možné provádět ve větším klidu, a to i mezi jednotlivými úseky kurzu. Instrukce pro on-line výuku.
-
Výhody
- Nižší cena vzhledem k nízkým nákladům
- Možnost rozložení na delší časové období
- Odpadá nutnost cestování
-
Nevýhody
- Absence osobního kontaktu může být pro někoho nevýhodou