MENU

Co je to obsahová strategie

Obsahová strategie je strategické (zásadní) rozhodnutí firmy o způsobu a formě komunikace se stávajícími klienty a oslovování těch, kteří mají potenciál stát se klienty novými. Jinými slovy. Je to klíčové rozhodnutí jakou zvolit mluvu, jež by rozuměni vaši stávající i potenciální zákazníci. A nejen, že jí budou rozumět, ale také je přiměje koupit si váš produkt, ať už je to zboží nebo služba. Nemusí se jednat jen o slova. K obsahové strategii patří také obrázky, animace, videa apod.

Kde všude by měla působit obsahová strategie

  • Na webových stránkách, pomocí kterých informujete návštěvníky webu o tom, co jim nabízíte, eventuálně přímo produkty nabízíte např. formou e-shopu
  • Na sociálních sítích, jako např. Facebook, YouTube… jež používáte ke komunikaci s klienty, k průzkumům veřejného mínění, případně k propagaci.
  • Na tiskovinách jako jsou letáky, plakáty, billboardy… díky kterým šíříte povědomí o produktech nebo značce
  • Na internetové reklamě jako je PPC, bannery… pomocí nichž se snažíte přilákat na váš web nové návštěvníky a budovat povědomí o vás

Co by mělo být cílem obsahové strategie

Obsahová strategie by se většinou neměla snažit cílové skupiny

  • přimět objednat produkt,
  • vyvolat touhu po produktu,
  • budovat povědomí o produktu / značce,
  • poskytnout praktické informace pro nákupní rozhodovací proces,
  • komunikovat se zákazníky,

Pokud nevíte, neváhejte se zeptat

© HelpMark | Tomáš Herout | Tel: +420 739 719 548