Školení Google Analytics



Chcete vědět, zda je váš web efektivní a kde jsou jeho slabá místa? Naučte se správně používat nástroje Google Analytics a Google Webmaster Tools. Tyto nástroje jsou sice zdarma, ovšem jejich přínos může být k nezaplacení. Bohužel málokdo ví, jak jejich kapacity využít. Přijďte na naše školení a získáte znalosti, jež mnohonásobně zúročíte v každodenní praxi.
Tento kurz si můžete zde objednat samostatně, nebo jako výhodný třídenní balíček "Internetový marketing", který obsahuje i související kurzy, a to "PPC reklama" a "Základy SEO".
Přínos školení pro účastníky
Přesto, že třeba znáte Google Analytics, možná budete rádi, když si osvojíte dovednosti, a) jak data o návštěvnosti správně interpretovat tak, abyste dokázali najít příčiny eventuálních neúspěchů, b) jak nastavit cíle pro snadné a jednoznačné vyhodnocení úspěšnosti, c) jak nastavit filtry, aby se zobrazovala relevantní data a mnoho dalšího.
Osnova školení:
- Jak se získávají data pro statistiky
- Vysvětlení fungování Google Analytics (dále jen"GA")
- Jak vytvořit účet, vygenerovat a upravit měřící kód GATC a umístit jej na web
- Naučíme se nastavit účty, profily, filtry, cíle, elektronický obchod, uživatele a upravit odkaz pro správné měření
- Detailně si objasníme používané pojmy a již nebudete tápat, co znamenají
- Proč používat Google Webmasters Tools (dále jen „GWT")
- Co všechno vám GWT může prozradit o vašem webu
- Jak si rozumí GA, GWT a AdWords
- Vysvětlíme si metodiku porovnávání různých statistických dat získaných odlišnými metodami měření (PPC, Facebook ...), abychom si vytvořili celkový obraz skutečného stavu webu
Pro koho je kurz vhodný
Neočekávají se žádné předchozí znalosti účastníků. Tento kurz navštěvují od manažerů odpovědných za ekonomické výsledky firmy, přes profesionální marketéry a správce webů až po asistentky. Laikům je vysvětlováno vše od základů a zkušenější mají možnost debaty nad konkrétními oblastmi.
Formy výuky, metody prezentace a použité pomůcky
Rozhodně se nejedná o nudný výklad. Veškeré znalosti si účastníci osvojují na praktických příkladech ze skutečné praxe, a pokud je to alespoň trochu možné, tak si látku mohou osobně vyzkoušet. Každý kurz je originál, protože se zaměřuje právě na to, co zajímá konkrétní skupinu účastníků školení.
V ceně jsou (kromě společného oběda) i prezentační materiály určené k studiu i po skončení a možnost konzultací po dobu 30-ti dnů od dokončení školení.
Kdo vás bude školit
Tomáš Herout
Člověk s mnohaletou praxí v oblasti internetového marketingu a webdesignu, který nejen učí, ale i praktikuje na řadě úspěšných projektů, a pro kterého je jeho práce současně i koníček (zlí jazykové tvrdí, že i posedlost).
Individuální osobní kurzy
Pro ty, kteří dávají přednost maximálnímu individuálnímu přístupu a chtějí si ze školení odnést maximum znalostí a dovedností, nabízíme individuální kurzy. V nich se lektor věnuje jedinému studentovi a díky tomu je strávený čas využit daleko efektivněji.
Cena individuálního osobního kurzu je 6.000,- Kč/den + 21% DPH, tj. 7.260,- Kč včerně DPH
Individuální kurzy po internetu
Lze se dohodnout i na individuálním kurzu po internetu vedený osobně lektorem, jen zprostředkovaný po netu. Takové řešení může být pro řadu studentů výhodnější jak finančně, tak i z hlediska pohodlí. Cena internetového kurzu v délce 7 hodin vyjde na 3.150,- bez DPH, tj. 3.811,50 včetně 21% DPH.