Školení "PPC reklama"



Smyslem PPC reklamy není utrácet, ale vydělávat peníze. Jak toho dosáhnout? To se můžete naučit právě na tomto školení.
Tento kurz si můžete zde objednat samostatně, nebo jako výhodný třídenní balíček "Internetový marketing", který obsahuje i související kurzy, a to "Základy SEO" a "Google Analytics".
Přínos školení pro účastníky
Po skončení tohoto dne budete chápat a) princip PPC reklam v kontextu jiných druhů reklamy, b) naučíte se na příkladech, jak naplánovat reklamní kampaň, která má velkou šanci být úspěšná, c) prakticky si vyzkoušíte nastavení kampaní, sestav, reklam i klíčových slov, d) porozumíte tomu, jak vyhodnocovat statistická data z běžících kampaní.
Osnova školení:
- Co je PPC, jak to vlastně funguje a jaké jsou výhody a nevýhody oproti jiným systémům
- Nepleťme si pojmy s dojmy aneb vysvětlení pojmů v PPC
- Jak si sestavit plán PPC kampaní
- Jak volit správná klíčová slova
- Jak vytvořit účinný text a grafiku inzerátu
- Nastavíme měření úspěšnosti na Google Analytics
- Spouštění a specifika kampaní na:
- Sklik (Seznam...)
- AdWord (Google...)
- Jak správně vyhodnocovat data získaná z PPC kampaní
- Jak provádět korekce nastavení PPC na základě zjištěných nedostatků
Pro koho je kurz vhodný
Neočekávají se žádné předchozí znalosti účastníků. Tento kurz navštěvují od manažerů odpovědných za ekonomické výsledky firmy, přes profesionální marketéry a správce webů až po asistentky. Laikům je vysvětlováno vše od základů a zkušenější mají možnost debaty nad konkrétními oblastmi.
Formy výuky, metody prezentace a použité pomůcky
Rozhodně se nejedná o nudný výklad. Veškeré znalosti si účastníci osvojují na praktických příkladech ze skutečné praxe, a pokud je to alespoň trochu možné, tak si látku mohou osobně vyzkoušet. Každý kurz je originál, protože se zaměřuje právě na to, co zajímá konkrétní skupinu účastníků školení.
V ceně jsou (kromě společného oběda) i prezentační materiály určené k studiu i po skončení a možnost konzultací po dobu 30-ti dnů od dokončení školení.
Kdo vás bude školit
Tomáš Herout
Člověk s mnohaletou praxí v oblasti internetového marketingu a webdesignu, který nejen učí, ale i praktikuje na řadě úspěšných projektů, a pro kterého je jeho práce současně i koníček (zlí jazykové tvrdí, že i posedlost).
Individuální osobní kurzy
Pro ty, kteří dávají přednost maximálnímu individuálnímu přístupu a chtějí si ze školení odnést maximum znalostí a dovedností, nabízíme individuální kurzy. V nich se lektor věnuje jedinému studentovi a díky tomu je strávený čas využit daleko efektivněji.
Cena individuálního osobního kurzu je 6.000,- Kč/den + 21% DPH, tj. 7.260,- Kč včerně DPH
Individuální kurzy po internetu
Lze se dohodnout i na individuálním kurzu po internetu vedený osobně lektorem, jen zprostředkovaný po netu. Takové řešení může být pro řadu studentů výhodnější jak finančně, tak i z hlediska pohodlí. Cena internetového kurzu v délce 7 hodin vyjde na 3.150,- bez DPH, tj. 3.811,50 včetně 21% DPH.