MENU

Školení "Internetový marketing"

ico-3dnyico-30dni-konzico-materialy

Chcete zjistit, jak přivést na svůj web návštěvníky, kteří se stanou vašimi zákazníky? Pokud ano, pak jste tu správně! Kurz je komponovaný ze tří oblastí (PPC reklama, SEO, Google Analytics) v trvání 3 dnů a zabývá se metodami zvýšení návštěvnosti webu z vyhledávačů (Google, Seznam...).

Přínos školení pro účastníky

V průběhu tří dnů a) pochopíte, jaké internetové marketingové nástroje je vhodné použít právě ve vašem byznysu, b) porozumíte výhodám i úskalím jak PPC reklamy, tak i SEO a v neposlední řadě c) se naučíte lépe vyhodnocovat a chápat statistiky návštěvnosti, abyste věděli, co změnit pro dosažení většího úspěchu.

Osnova školení:

První den: PPC reklama

(možno objednat i samostatně)

  1. Co je PPC, jak to vlastně funguje a jaké jsou výhody a nevýhody oproti jiným metodám
  2. Nepleťme si pojmy s dojmy aneb vysvětlení pojmů v PPC
  3. Jak si sestavit plán PPC kampaní
  4. Jak volit správná klíčová slova
  5. Jak vytvořit účinný text a grafiku inzerátu
  6. Spouštění a specifika kampaní na:
    1. Sklik (Seznam...)
    2. AdWords (Google...)
    3. Facebook
  7. Jak provádět korekce nastavení PPC na základě zjištěných nedostatků

Druhý den: Google Analytics

(možno objednat i samostatně)

  1. Jak se získávají data pro statistiky
  2. Vysvětlení fungování Google Analytics (dále jen"GA")
  3. Jak vytvořit účet, vygenerovat a upravit měřící kód GATC a umístit jej na web
  4. Správné nastavení účtů, služeb, zobrazení dat, filtrů, cílů, správu uživatelů a jak upravit odkaz pro měření
  5. Vysvětlení používaných pojmů
  6. Vyhodnocování konkrétních dat a zjišťování toho, co sdělují pro konkrétní byznys

Třetí den: SEO – optimalizace pro vyhledávače

(možno objednat i samostatně)

  1. Co je to SEO aneb neplést si pojmy s dojmy (rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem, zpětné odkazy, doména, PageRank, S-rank, SERP, roboti, index, faktory on-page a off-page, SEO lišta, long tile, microsite, praSEO...)
  2. Český velikán Seznam.cz (jeho specifika, jak s ním pracovat, jak se dostat na vrchol v Seznamu, kam Seznam sahá a kam už ne, jak nebýt ze Seznamu vyhozen...)
  3. Linkování základ internetu (proč linkovat, kam linkovat, kam ne, co si o linkování myslí Google a Seznam, výhody a rizika nekalého linkování)
  4. Doména aneb význam jména
  5. Je obsah král? (o významu obsahu, kopírování je doména Číňanů, web je jako obchodník...)
  6. Volba klíčových slov (jak je správně volit, kam umístit, zda je ohýbat, o jejich četnosti...)
  7. Pravidla sémantiky z pohledu SEO (titulky, nadpisy, odstavce, obrázky a další netextové prvky, tabulky, seznamy, odkazy...)
  8. Další metody propagace webu (kdy a jak použít microsite, direct mailing, RSS...)
  9. Jak se SEO začít a neskončit špatně? (SEO je maraton a nehodí se pro sprintery, stanovení cílů aneb oslíkova mrkvička, volba klíčových slov je jako volba partnera, komu svěřit optimalizaci...)

Pro koho je kurz vhodný

Neočekávají se žádné předchozí znalosti účastníků. Tento kurz navštěvují od manažerů odpovědných za ekonomické výsledky firmy, přes profesionální marketéry a správce webů až po asistentky. Laikům je vysvětlováno vše od základů a zkušenější mají možnost debaty nad konkrétními oblastmi.

Formy výuky, metody prezentace a použité pomůcky

Rozhodně se nejedná o nudný výklad. Veškeré znalosti si účastníci osvojují na praktických příkladech ze skutečné praxe, a pokud je to alespoň trochu možné, tak si látku mohou osobně vyzkoušet. Každý kurz je originál, protože se zaměřuje právě na to, co zajímá konkrétní skupinu účastníků školení.

V ceně jsou i prezentační materiály určené k studiu i po skončení a možnost konzultací po dobu 30-ti dnů od dokončení školení.

Kdo vás bude školit

Tomáš Herout

Tomáš Herout

Člověk s mnohaletou praxí v oblasti internetového marketingu a webdesignu, který nejen učí, ale i praktikuje na řadě úspěšných projektů, a pro kterého je jeho práce současně i koníček (zlí jazykové tvrdí, že i posedlost).

Individuální kurzy

Pro ty, kteří dávají přednost maximálnímu individuálnímu přístupu a chtějí si ze školení odnést maximum znalostí a dovedností, nabízíme individuální kurzy. V nich se lektor věnuje jedinému studentovi a díky tomu je strávený čas využit daleko efektivněji.

Cena individuálního kurzu je 4500,- Kč/den (bez DPH)

Individuální kurzy po internetu

Lze se dohodnout i na individuálním kurzu po internetu vedený osobně lektorem, jen zprostředkovaný po netu. Takové řešení může být pro řadu studentů výhodnější jak finančně, tak i z hlediska pohodlí. Cena za hodinu takového kurzu je 300,- Kč / hodina bez DPH (363,- včetně 21% DPH).

Více se o školení po internetu dočtete zde

Termíny kurzů pro veřejnost

Kdy: 6. listopad 2017 až 8. 11. vždy od 9:00 do 17:00
Kde: Praha 3 Žižkov, Koněvova 29/21
Za kolik: 7 500 cena bez DPH 9 075 cena včetně DPH
Poznámky:

Chci se zúčastnit

Kdy: 11. prosinec 2017 až 13. 12. vždy od 9:00 do 17:00
Kde: Praha 3 Žižkov, Koněvova 29/21
Za kolik: 5 984 cena bez DPH 7 241 cena včetně DPH
Poznámky:

Chci se zúčastnit

Pokud nevíte, neváhejte se zeptat

© HelpMark | Tomáš Herout | Tel: +420 739 719 548